Hjælp

Hvordan får jeg mine musical, show eller koncert billetter? Hvordan får jeg mine musical, show eller koncert billetter?
Hvordan får jeg mine sightseeing eller tur billetter? Hvordan får jeg mine sightseeing eller tur billetter?
Hvordan bliver jeg placeret til et show, en musical eller en koncert? Hvordan bliver jeg placeret til et show, en musical eller en koncert?
Har Las Vegas spillestederne nogen dress code? Har Las Vegas spillestederne nogen dress code?
Hvornår bør jeg senest være på spillestedet? Hvornår bør jeg senest være på spillestedet?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Er der gebyr i jeres priser? Er der gebyr i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine musical, show eller koncert billetter?

Når du har bestilt og betalt dine billetter kan du med det samme printe en bestillingsbekræftelse fra siden, samt der sendes en kopi til din e-mail, som også kan benyttes som bestillingsbekræftelse. Du skal medbringe en kopi af denne bestillingsbekræftelse til Las Vegas, hvor den ombyttes til originalbilletterne på spillestedets billetkontor, samme dag som showet, fra 1 time før forestillingens start.
Tilbage til Hjælp

Hvordan får jeg mine sightseeing eller tur billetter?

Alle dine billetter sendes til din e-mailadresse som en e-billet/voucher. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til Las Vegas, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen, eller ved det angivne mødested for din bestilling. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er påtrykt dine e-billetter/vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvordan bliver jeg placeret til et show, en musical eller en koncert?

Desværre kan vi ikke oplyse din præcise placering på spillestedet, dvs. vi kan ikke sige hvilken række og sæde du har fået tildelt når du bestiller. Alle spillestederne i Las Vegas garanterer, at vores kunder vil få tildelt de bedste pladser der er ledige når du bestiller. Placering af billetterne sker altså ud fra devisen; "først til møllen...", dvs. kunder der har bestilt før dig, får i teorien tildelt bedre pladser end dig, og dem der bestiller senere får dårligere pladser! Ca. 36-48 timer efter du har modtaget din første bestillingsbekræftelse, vil du modtage en ny der viser hvilke pladser du har fået tildelt. Disse pladser kan ikke ændres på nogen måde, da du har fået de bedste pladser der var ledige da du bestilte!.
Tilbage til Hjælp

Har Las Vegas spillestederne nogen dress code?

Ingen af Las Vegas spillesteder har nogen streng dress code. Elegant eller afslappet tøj er begge helt fint, hvis ikke der er anbefalet andet.
Tilbage til Hjælp

Hvornår bør jeg senest være på spillestedet?

Vi råder dig til at være der omkring en time før forestillings start. Så har du tid til at ombytte billetterne, finde garderoben, dine pladser etc. Der findes en bar på de fleste spillesteder, så ventetiden ikke findes for lang.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Billetter kan normalt ikke tages retur eller ombyttes. Men er uheldet ude, vil vi selvfølgelig gøre alt for at hjælpe, så kontakt os via kontaktsiden, hvis du ikke kan benytte billetterne. Her er forklaret hvordan du skal forholde dig. Hver opmærksom på at det kan tage lang tid at få gensolgt billetter til anden side. Der vil blive opkrævet et gebyr fra os og teatret hvis det lykkedes at gensælge eller ombytte dine billetter.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk begivenheder hvor der indgår en middag & mad behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Las Vegas. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Las Vegas(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter / vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Nogen gange skal du fremvise et gyldigt billede ID når du henter dine billetter i Las Vegas. Derfor er det en god ide, at have et billede ID med når du henter billetterne, således du er sikker på der ikke bliver problemer. Ofte spørges der ikke om billede ID, men det er bedre at være på den sikre side, så derfor råder vi dig til at medbringe et gyldigt billede ID ved afhentning af billetter.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyr i jeres priser?

Oftest er vi billigere end andre billetagenter og vores konkurrenter. Dette beror på, at vi handler med billetter til priser beregnet for kunder der ikke er bosiddende i U.S.A. Du skal dog påregne et bestillingsgebyr pr billet, når du bestiller hjemmefra via os. Dette betyder vi typisk er mellem 10-25 % dyre sammenlignet med prisen i billetkontoret(INKL. deres gebyr). Du skal dog huske på, at det tit er meget svært at finde billetter i Las Vegas, da der tit er udsolgt. Så selvom du kan ende med at betale op til 25% mere pr. billet til visse shows, koncerter eller musicals i Las Vegas, så er du garanteret en billet, og behøver ikke at bekymrer dig om udsolgte forestillinger eller meget dyre sortbørs billetter, hvilket der findes mange af i og omkring Las Vegas.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter forestillingsdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

Dansk
scroll flags right
Ticmate
78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv